Giresun Valiliği
Giresun Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Giresun Valiliği
Giresun Valiliği

Bakanlığımız Çağrı Merkezi (ALO 181) Hizmet Vermeye Başladı.

09 Mayıs 2013
Bakanlığımız Çağrı Merkezi (ALO 181) Hizmet Vermeye Başladı.
 
ALO 181 Hattı ile çevre sorunları, hava, su, toprak kirliliği, radyoaktif kirlilik, çevresel etki değerlendirme ve tabiat varlıklarıyla ilgili merak edilenler öğrenilebiliyor.
Ayrıca Çevre Kanunu ve ilgili mevzuat kapsamında çevre kirliliği ile ilgili şikayetler de değerlendirmeye alınıyor.
Ülke genelinde 6,5 milyon binanın elden geçirileceği afet riski altındaki alanların dönüşümüyle ilgili sorulara da bu hattan yanıt bulunabiliyor. Riskli yapı, riskli alan ve rezerv alanı gibi konularda bilgi alınabilecek hat, dönüşüm sırasında yaşanan problemlerin ve şikayetlerin Bakanlığa iletilip, çözüm yolu aranmasına da imkan sağlanıyor.
Alo 181 hattı  24 saat kesintisiz hizmet vermektedir.
Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır